Це дуже продумана гра в жанрі РПГ. Тут ми плаваємо на кораблі, збираємо Дублони і кристали, воюємо з іншими гравцями, об'єднуючись хіба що для полювання на топового гравця або Боссса.
Поразка-це коли ваш корабель знищать. При цьому ви можете переродитися на цій же карті з деякою кількістю грошей (максимум 2000) і знову прокачатися щоб помститися кривдникові.
Перемоги як такої тут немає, навіть коли вийдете в Топ, то є куди рости. Зліва вгорі ви бачите свої статистики, які ви можете мати максимум 75. А рівень, за який вам дають нові гармати, все росте і росте. Два кораблі по 75 прокачування характеристик можуть бути якісно різного рівня гармат, і це треба враховувати. Прокачування до 75/75 досить швидка, і навіть коли ви в Топі і здається, ніби вам стало нудно грати, поспішаю обрадувати, що по-перше, з'являються Боси, а по-друге розумний гравець дуже швидко може завдати вам неприємностей.
Управління клавішами WASD, стрільба мишкою. Важливо розуміти, що не завжди вигідно йти на максимальній швидкості, іноді щоб вести бій або взяти монету, вам потрібно сповільнитися на S.
Бронзова монета = 10$
Срібна монета = 20$
Золота монета = 30$
Червоний Кристал = 50$
Синій Кристал = 100$
Зелений Кристал = 500$
В центрі карти генерується найбільше Кристалів, і дуже вигідно там прокачуватися. Але разом з цим там з'являються Боси, які відзначені на міні-карті червоною крапкою. Боси вкрай сильні і вбити їх поодинці практично нереально. Та й поки ви б'єтеся з Босом Доблонса, вас можуть спіймати інші гравці. Фішку про те, як можна використовувати Боса в своїх цілях, ми розповімо в " Рекомендаціях ".
Ви бачите зліва характеристики, яких може бути максимум 75.
Здоров'я впливає на швидкість. Ніж "здоровіше" корабель, тим він малоподвижнее.
Тут ми бачимо, що на ніс корабля можна поставити або Таран, або Гармату. Відповідно, якщо ви поставили Таран, слід прокачати і Шкоди Тараном, щоб він був більш ефективний. Важливо знати, що коли ви тараните того, у кого теж є таран, то у вас віднімається здоров'я, і у кого здоров'я більше, той і виграв.
По узбіччю корабля або ставляться весла, або поступово долучаються ряди гармат, або гармата-дробовик, стріляє в усі сторони дрібними ядрами. Важливо знати, що бічні гармати виду Side Гармати віднімають маневреність і швидкість. Кожна по-трохи, але коли у вас ряд з 4х гармат, то швидкість помітно нижче. А додають швидкість ряди весел. Дробовик до швидкості нейтральний.
Цар-Гармата
Big Cannon |
Цар-Гармата виставляється на палубу, стріляє великими ядрами. Подальший її апгрейд буде або в дві Цар-гармати і на цьому закінчиться, або в Снайперську гармату і далі в Супер БФГ =) Вона буде стріляти дуже швидко, дуже далеко, але поводитися з нею треба вміти. У знаючих руках така гармата просто смертельне зброю. |
Подвійні гармати
Dual Cannon |
Подвійні гармати на те і подвійні, що ставляться відразу дві і стріляють ядрами, як початкові бічні. До таких небезпечно підходити близько. |
Самонавідні гармати
Auto Cannon |
Максимум їх може бути 4 штуки і атакують вони мета, яка до них найближче. Радує, що вони самі бомблять опонента, а ви лише лавіруєте навколо нього до його повного знищення. |
Вертушки
Swivel Cannon |
Гармати слідують за вашою мишкою і стріляють туди ж. Але при цьому вони скорострельней, ніж Самонавідні. Вибір того, хто впевнений у своїй наводкою і у кого вистачає уваги лавірувати і стріляти одночасно. Максимум може бути чотири. Якщо ви вирішили йти в такі гармати, то знайте, що вони можуть бути замінені в гармати Гатлінга. Стріляють дуже швидко дрібними кульками, максимум три гармати.
|
Хвостовий кермо дозволяє дуже швидко повертати корабель. Річ досить приємна, для деяких ліній розвитку корабля просто необхідна.
Хвостова гармата стріляє рідко, але потужно, до того ж апгрейживается. Переслідувати такий корабель стає складно.
Міни говорять самі за себе. Другий апгрейд хв додає їм часу життя і шкоди. Знову ж таки, рятують від переслідування.
Режими
Для гри в Доблонс розробники придумали 2 режими:
- Кожен сам за себе
- Командний.
Є можливість запрошувати друзів з собою в гру: Create Party у правому нижньому куті меню гри.
У мережі ви знайдете у різних обзорщиков різні варіанти "безпрограшної стратегії", "ультра прокачування" або "чіт-білду". На жаль, в реальності такого не існує. От скажіть, яку зброю краще: меч, нунчаки або катари? Або скажіть, який інструмент краще - гітара, тромбон або дарбука? Зрозуміло, немає такого, щоб краще і 100% більш убивчим, але є таке, з якою вам звертатися цікавіше і краще всього. Будь білд корабля можна зламати більш майстерною грою на інший прокачування; або просто так станеться, що пошарпаний в бою корабель Топера попадеться під шалену кулю та буде знищений. Пригадується випадок, коли супершвидкий і смертоносний корабель (3 гармати Гатлінга + 2 весла + хвостовий кермо з мінімум життя і максимум вкачанности в зброю) розвалив Боса Queen Annie поодинці, а трохи згодом були знищені за півтори секунди середнього рівня таранщиком - гаву =)