Крута штука! От є прапор, один на дві команди, ми хапаємо його і несемо на свою базу. Але інший гравець може нас лопнути і прапор забрати =) Крім того, потрібно остерігатися всяких шипастых і гострих штук.
Як грати
Для початку хочеться сказати, що Захоплення Прапора це гра, з дуже розвиненим співтовариством. По цій грі влаштовуються турніри, регулярно тестуються нові карти і складаються скіни. Є навіть стародавній IRC чат =) Захоплення Прапора це ком'юніті, коріння якого ростуть з самого головного принципу гри - командної взаємодії. Щоб перемогти в грі можна спілкуватися з іншими гравцями, але можна і інтуїтивно розуміти, як діяти і допомагати один одному.
Умови перемоги і поразки
Коли ви взяли прапор, вам потрібно принести його на свою базу до символу прапора і вам зарахується очко.
Раунд триває до тих пір, поки яка-небудь із сторін не набере 3 прапора в свою корзину. Але гравця з прапором можна луснути і забрати трофей, так що будьте обережні.
Управління
WASD або стрілки.
Чат
-
Enter - загальний чат
-
'або t - командний чат
-
g - груповий чат
Меню Глядача
-
Пробіл : вибрати випадковий огляд
-
q : попередній гравець
-
w : наступний гравець
-
a : база Червоних
-
s : база Синіх
-
c : центр карти
-
- : віддалити
-
+ : наблизити
Позначення на карті
Нижче наведено перелік елементів, з якими можна взаємодіяти, які варто мати на увазі.
Елемент
|
Опис
|
|
Кулі це гравці. Два кольори, дві команди; один одного луснути можна.
|
|
Командний прапор найважливіша частина гри. Взяти свій прапор не можна, але можна взяти прапор суперника і принести на свою базу. Чужий прапор можна брати лише в тому випадку, якщо ваш на місці. Коли ви взяли прапор, то кілька секунд ви невразливі. Це зроблено для того, щоб вас не лопнули відразу і не сиділи на своїй базі, а щоб всі були в русі.
|
|
Нейтральний Прапор. Його може взяти гравець будь-якої команди. Цей прапор працює так само, як і Командний, але є нюанс. Коли ви луснули гравця з таким прапором, то ви стаєте носієм цього прапора. Тепер вам потрібно принести його на ворожу базу для виграшу. Якщо гравець, що володіє Нейтральним Прапором лопається про піки, помирає від воріт, дисконнектится або вбиває гравця, який до цього луснув його, прапор повертається на своє місце.
|
|
Стрілки Швидкості разово прискорюють вас до 3х раз від звичайної швидкості. Червоні Стрілки можуть використовувати тільки Червоні гравці, Сині стрілки тільки Сині гравці. Після використання Стрілки перезаряджаються 10 секунд.
|
|
Піки лопають вас при торканні.
|
|
Край Зони твого кольору означає твою базу - те місце, куди тобі потрібно донести прапор (але Нейтральний прапор приноситься на базу суперника, пам'ятайте це).
|
|
Плитка вашого кольору дає вам максимальну швидкість. Але вам не дається цей бонус, якщо ви тримаєте прапор. Якщо ви наступаєте на плитку іншого кольору команди нічого не відбувається. Бонус швидкості від цієї плитки додається до всіх іншими варіантами прискорення.
|
|
Біля Воріт є 4 кольори. Сірі ворота дозволяють пройти будь-якого кольору команди. Зелені Ворота лопають будь-якого кольору кульки. Сині і Червоні Ворота пропускають через себе тільки свій колір гравців, інших лопають.
|
|
Коли Портал активований, він переміщує вас до іншого значка Порталу. Коли ви телепортированы, то Портал гасне на деякий час, перезаряджається. Зазвичай це 20 секунд, але цей час може бути змінено творцем карти по своєму розумінню; ви навіть можете створити портал, який не переміщує, а в який тільки телепортується.
|
|
Кнопки дозволяють контролювати колір стоять поруч воріт і детонувати бомби. Коли ви стоїте на кнопці, то прив'язані до неї ворота фарбуються в колір вашої команди. Коли ви сходите з кнопки, то колір воріт повертається в стартовий (сірий або зелений). Варто враховувати, що Ворота можуть бути підконтрольними не тільки однієї кнопки. Якщо на одній кнопці до Воріт сидить Червоний гравець, а на іншій кнопці до цих воріт сидить Синій, то Ворота стають базового кольору.
|
|
Бомби відкидають вибухом при торканні або при натисканні кнопки. Перезаряджаються бомби 30 секунд. Бомби не лопають вас, але можуть направити на піки або під ніж ворогові.
|
|
М'яч Марса був величезним і супертяжелым. Гравці могли спробувати допинать Марс до бази суперника щоб виграти карту разом. Марс був самим короткоживущим модом в грі, вилучений за рішенням Спільноти. "Це реально було найгіршою ідеєю" - Сказали всі, окрім Chiinacat і Button Bill.
|
Підсилювачі
Прохід через підсилювачі дає вам перевагу на деякий час. Перезаряджаються Підсилювачі 60 секунд.
Підсилювачі
|
Опис
|
Тривалість
|
|
Juke Juice прискорює вас і додає маневреності щоб уникати неприємних ситуацій.
|
20 секунд
|
|
Rolling Bomb це разова бомба, яка діє так: ви заряджаєтеся і коли вас хто-небудь торкнеться, бомба жахне і расшвыряет всіх навколо. Діє навіть коли ви взяли прапор.
|
20 секунд або використання
|
|
Взявши TagPro ви починаєте світитися зеленим кольором. Кожен, хто торкнеться вас, лопне. Якщо у обох є такий підсилювач, то бахнутся обидва. Працює навіть якщо ви взяли прапор.
|
20 секунд
|
Скіни
До цій грі зроблено безліч скінів, вони всі доступні на вкладці Texture Pack. Просто вибираєте потрібний, клікаєте на нього, потім вступаєте в гру. Поглянете на неї вже під новим соусом =)
Хакі, Нюанси, Рекомендації
Для англомовних є розділ в їх Вікі:
Спільнота TagPro на Reddit
, де зібрані просто тонна спостережень що так як творити.
А ось що взагалі варто враховувати:
Поки у вас немає Прапора, то інші гравці можуть вас луснути ТІЛЬКИ з підсилювачем TagPro, ви їх легко обчисліть за зеленим сяйвом навколо кулі. Тому можна оббігти карту і вхолосту продумати найкоротший шлях до своєї бази, враховуючи, які Елементи і Підсилювачі ви по ходу справи зможете використовувати. Так спецназівці складають маршрут відходу після справи.
Це командна гра, тут, як у футболі, одні повинні нападати, інші - обороняти базу. Надмірне посилення однієї із сторін призведе до поразки. Тому спробуйте домовитися з командою через внутрішній чат, хто яку роль виконує. Якщо не володієте мовою або з вами в команді чайники, то варто взяти роль, де в команді "дірка".