На порядку у нас ось така гра. Спочатку ми подумали, що автори вирішили побудувати тупим кінцем, зоригінальничати і пропонують грати за курсор мишки. Припустимо, сказали ми і пограли, чому дуже раді.
Отже, по порядку.
Управління: миша. Клік миші = удар. Пробіл - активізація щита.
У нас є базові характеристики
Q - Здоров'я
W - Сила удару
E - Швидкість
R - Дальність огляду
A - Перезарядка
S - Втрата, тривалість і перезарядка щита.
Отримуючи очки, можна так ось, натискаючи клавіші, прокачуватися.
Важливий момент - Перезарядка (кулдаун). Коли ви промахується і натиснете в порожнечу, виникає ефект кулдауна. Поки не спаде синя дуга, ви не зможете більше атакувати. І ось щоб синя дуга спадала швидше, ми прокачуємо A.
Коли ви користуєтеся щитом, виникає кулдаун щита, мовець, через скільки ви зможете скористатися щитом знову. Щит - велика справа і напоротися на нього з усього розмаху - справа неприємне навіть для високих рівнів.
У головному меню ви можете вибрати собі тип курсору, за яку будете грати. У різних типів різні вшиті характеристики.
Синій (Blue) - універсальний тип. Все по середняку.
Скаут (Scout) - ставиться наголос на дальність огляду, шкоди і швидкість.
Крижаний (Frozen) - повільний тип, але з дуже сильним втратами і великим запасом здоров'я. Танк, можна сказати.
Плазма (Flame) - реактивний тип з досить сильним втратою, але малим запасом здоров'я. Людина-ракета, що залишає за собою красивий кадр іскор.
Особливою точкою відзначений на радарі лідер. Якщо вже розгойдало і жадаєте побитися, то рухайтеся туди; навколо лідера зазвичай зібрана тусовка бійців. Досить цікаво лавірувати між усіма, то і справа врубати щит, намагатися не напоротися на щити інших і не потрапити на кулдаун, під час якого можна легко бути заколотым.