Дріфт іо на перший погляд дуже простий. Але повірте, ця гра стисне ваші нерви!
Поразка досягається двома способами: або ви зітрете ваш автомобіль про краю треку, або вас хто-небудь ударить.
Перемога дістається тому, хто перший проїде 20 кіл Дрифт іо. Причому якщо вас підірвали на 20м колі, то ваш результат при респауні - нуль. Так, все заново .
Управляється болід мишею.
Кліком включається бустер швидкості, якщо він є.
Гонщик | Стабільна, міцна машина. В міру швидка, керована, витривала і непогано б'ється. |
Бик | Машина так називається, тому що їй можна прокачати пасивний навик, коли супротивники будуть сильно відштовхуватися від бика при зіткненні. Якщо боднутый противник розбивається об край карти, Бику зараховується переможне очко. Недолік швидкості Бик компенсує умінням відновлювати Бустер прискорення. |
Флеш | З ним не все так просто. Швидкість у нього не просто велика, а космічна. На такій швидкості і при мінімумі здоров'я Флеш розшибується в одне торкання що про гравця, що про край карти. Машина для тих, у кого залізні нерви. |
Газард | Діє за принципом "я повільний, зате всіх поколочу". Битися з ним навіть Бику непросто, особливо, коли Газард прокачає собі шкоди. Якщо Флеш потрібно як можна швидше закінчити гонку, то Газард тут для того, щоб побитися. Ну, і заодно перемогти. |
Бустер | Ээто гармати на колесах. Головне не надто захоплюватися у стрільбі по мішенях, адже завдання - проїхати 20 кіл... |
Лекарь | Такий собі кіт Леопольд, який може всіх полікувати і взагалі не любить битися. З іншого боку це хитра психологічна стратегія: коли навколо суцільні забіяки, мало хто буде чіпати Лекаря, навпаки, його будуть захищати в надії отримати порцію здоров'я. А ще можна вилікувати себе. |
Голка | Створена як суміш Флеша і Газард; дуже швидкісною, але може раптово підставити ногу супернику. Дуже небезпечний тип незважаючи на слабку броню. |
Насос | Це машина, яка вирішила перемогти всіх м'якою силою. Впритул з нею битися досить клопітно - багато здоров'я, до того ж вона випускає сфери, які гальмують ваш рух. Типу "отвалите все, я тут ездию сам по собі". |
Ізгой | Коли Великий Механік тільки створив Дрифт іо, першим до нього примчав Флеш і попросив швидкість. Потім всіх розштовхав Бик і попросив у Великого механіка вміння регенерувати. Так приходили до Великого Механіку всі інші і тривало весь день. Вечоріло, холодає, Механік дуже втомився, але все чекав останню машину. Не дочекавшись, він пішов її шукати сам і побачив її на камені, размышляющую, яку здатність їй вибрати: швидкість або силу? А може, багато здоров'я? Або вміння бити супротивника здалеку? Так був занурений Ізгой в свої думки, що не помітив Механіка і не почув його питань. Пішов Механік, а Ізгой так нічого і не вирішив і перетворився на камінь біля узбіччя треку. Може бути, і камінь може докотитися до фінішу... |
За кожний завершений коло і вбитого суперника вам дається +1 до прокачування навичок.
Припустимо, у вас з'явився улюблений тип машини. Але буває так, що ті гравці, які зараз з вами на треку чомусь агрятся саме на цей тип і постійно вас вбивають. Що поробиш, це не біда. Коли вб'ють в черговий раз, спробуйте інший тип машини, і взагалі, в Дрифт іо трек дуже сильно залежить від інших гравців. Буває так, що всі зібралися поганяти. А буває - побитися. Доводиться це мати на увазі і враховувати при виборі машини.
Залишайте собі 20-30 одиниць бустера для фінального ривка до фінішу. Справа в тому, що частенько Хазарды чекають там інших гравців, щоб прокачатися. І вони собі бустер бережуть! Так що 20-30 одиниць вам вистачить, щоб дістатися до рятівної риси і відірватися від переслідування.
Якщо ж ви граєте за Газард, то майте на увазі - після проходження треку приїжджають покоцані машини і легше всього їх ловити біля фінішу. Всегдай знайдуться ті, хто вже випалили собі весь бустер і яких можна підловити на повороті.
Якщо ви граєте Лікарем - лікуєте всіх! Швидше за все в подяку вас не чіпатимуть. А ще краще - лікуєте себе! Це зробити непросто, але можна =) Встаньте напроти краю треку і пульните сферою. Вона відскочить і вилікує вас.